'Cause I'm leaving, on a jetplane... - Reisverslag uit Lopik, Nederland van Kayleigh Strien - WaarBenJij.nu 'Cause I'm leaving, on a jetplane... - Reisverslag uit Lopik, Nederland van Kayleigh Strien - WaarBenJij.nu

'Cause I'm leaving, on a jetplane...

Door: Kays, aka Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

02 Oktober 2012 | Nederland, Lopik

Dus, het is zover. De koffer ligt, nog open (want ik vergeet altijd wel iets) maar is, zo goed als klaar in het midden van mijn kamer en word omringd door verhuisdozen. Aangezien ik een andere kamer krijg als ik terug kom, heb ik heel mijn kamer leeg moeten ruimen. Jeetje wat een raar gevoel. Want momenteel heb ik dus geen 'eigen' kamer, of plekje. De posters zijn van de muur, de foto's in de koffer en de gitaren in hun tas.

Ik wilde pas iemand duidelijk maken hoe het voelt, the exitement en the sadness door elkaar heen. Het is alsof ik vanuit een warm zwembad naar de sauna moet rennen, in de sneeuw. Het is leuk, mooi, koud en eng. Want ik heb geen idee wie ik aan ga treffen maar weet wel wie ik voor een tijdje achter me laat.
Gelukkig zijn de mensen waar ik naartoe 'ren' niet naakt en ligt er momenteel ook geen sneeuw. Maakt de situatie al een stuk makkelijker.

We dreigen af te dwalen.
Aangezien dit mijn eerste blog word, van hopelijk velen, zal ik jullie vast instrueren met mijn schrijfstijl. Als je me kent en het leest alsof ik het zeg, is het een stuk makkelijker om te volgen. Ik begrijp ook heel goed dat de mensen die mij minder mee maken het allemaal een beetje chaotisch vinden ofzo. Sorry daarvoor (:
Verder gebruik ik niet echt veel smileys ofzo, of rare gekke woorden. Alleen engelse woorden en zinnen en misschien later wel Zuid Afrikaans. Haha super lelijke taal is dat zeg. Oh en ik ben heel slecht in spellen. Dus.

Ik kan wel vragen hoe het met jullie gaat, maarja dat word zo lastig. (je mag het best vertellen hoor, in een reactie. Vind ik leuk, vind ik heel leuk) Dus ik zeg wel hoe het met mij gaat: wel oke. Ik heb heel veel zin om te gaan, maar de zin word een beetje onderdrukt door verdriet en geregel.
Gisteren een 'Mental Survival Package' gekregen van Lotte... deed me goed. En ik zie vanavond mijn allerliefste buurmeisje (Lara), beste vriendinnetje (Janiek) en beste vriend (Christian) nog even, en ik heb gelukkig de mensen die me lief zijn zondag op mijn afscheidsfeestje allemaal gezien. Maar toch.. Wetend dat ik het een half jaar zonder moet doen. Pff Kappe.

Het eten is bijna klaar. Het befaamde 'Laatste Avondmaal' doen we hier ook. Alleen dan met andijviestampot met spek en lekker worst. Oef wat ga ik dat missen. Of misschien ook niet, Carl (de vader van het gezin waar ik naar toe ga) blijkt goed te kunnen koken.. gheghe. (en jullie maar denken dat ik voor de kinderen ga, NOT)

Helen (moeder van de kids) liet me al weten dat ze in Pretoria net zo opgewonden zijn als ik en Louis (7) heeft al een poppetje voor me aangemaakt op de Wii. Ook Annika (6) kan niet wachten om met me te gaan paardrijden en met de honden te spelen. Mega-wederzijds dat gevoel :D
Maar zoals ik zei: het eten is bijna klaar, dus ik ga afsluiten.
Morgen, na een emotioneel afscheid waarschijnlijk) zal ik om 14.55 de lucht in gaan naar Heathrow, en om 08.30 next day ben ik in Johannesburg.

Jullie horen snel van me. Dikke kus en een kroel (want ik hou van kroelen) aan iedereen waar ik dat in het echt ook bij zou doen! En anders: krijg je ook een kroel :) Lief hea. Bedankt voor het lezen, en reageer vooral. I need your support!
XoXo Kays



  • 02 Oktober 2012 - 19:59

    Amber En Ron Zonneveld:

    Spannend joh!! Heel veel plezier, succes en hopelijk heb je het een beetje leuk daar ondanks dat je iedereen hier voor een half jaartje moet missen.
    benieuwd of die Carl echt zo goed kan koken als gezegd wordt! hahaha ;p
    Maar in ieder geval; enjoy en veel plezier meis!
    XoXo Amber

  • 02 Oktober 2012 - 22:29

    Niels Van Der Heiden:

    Hee Kayleigh !

    Eigenlijk spreek ik jou bijna nooit enzo haha, maar toen ik las en hoorde wat je gaat doen, greep het mij wel aan ! Geweldig dat je dit gaat doen :) Ik wens je heel veel succes en ik blijf dit zeker volgers het komende halfjaar !
    You're blessed !
    X Niels

  • 02 Oktober 2012 - 22:41

    Christian:

    Arme Anika. Niet wetende dat zij misschien ooit met jou en de hond naar het strand zal gaan, If you know what I mean... (brocoli) Gelukkig hebben wij alvast afscheid genomen zonder gehuil, maar mét Dallas! Kappe... :'-"( (huil-smile met snotneus) Maar goed. Goede reis. En veel plezier in het vliegtuig. x

  • 02 Oktober 2012 - 23:52

    JR:

    k heb je gelikt. geliked*
    hoe kan ik steeds zien als je nieuwe blog plaatst?
    k heb me email ingevuld
    krijg k dan steeds melding ofzo?


    ---
    kan je dat ook weer uitzetten....
    ---just kidding

    nee, anders moet je ht mr gwn op fb zetten ofzo als je weer nieuwe bloggie doet
    go with the wind baby,
    or take a plane in your case
    (btw check me naam)


    k wilde nog allemaal flauwe dallas grappen neerzetten die ik net zelf verzon en in me hoofd zo leuk klonken
    heb het niet gedaan,t was dan toch niet grappig meer.

    kussieeeeeeess

  • 03 Oktober 2012 - 00:18

    MC:

    Een blog, vind ik leeuk, vind ik heeeeel leuk!
    You're the best!
    En omdat jij zoveel van kroelen houd, krijg je morgen.

    EEN KROEL!

  • 03 Oktober 2012 - 00:18

    MC:

    Een blog, vind ik leeuk, vind ik heeeeel leuk!
    You're the best!
    En omdat jij zoveel van kroelen houd, krijg je morgen.

    EEN KROEL!

  • 03 Oktober 2012 - 00:18

    MC:

    Jahoor gelijk weer twee keer!

  • 03 Oktober 2012 - 23:30

    Christa:

    Leukerd,

    Ik wens je zo'n mooie tijd daar toe! Ben nu al benieuwd hoe het met je gaat, wat er in je omgaat en wat je nu allemaal al beleeft! Ik ga denk ik een trouwe blog lezer worden. hihi

    geniet van elke moment!
    Liefs

  • 05 Oktober 2012 - 16:40

    Gea De Korte:

    He Kayleigh

    Leuk om je blog te lezen.
    Mens ...wat maak je toch een hoop mee!
    Volgens mij ga je nu ook weer een fantastische tijd tegemoet!
    Enne.......volgens mij is er in Afrika genoeg om te kroelen!!!!!!

    Ga ervoor! XXX Gea

  • 05 Oktober 2012 - 16:55

    Piet En Carla:

    Hallo Kayleight,
    Wat ga je toch weer een mooie tijd tegemoet.
    We vonden het heel jammer er afgelopen zondag niet bij te zijn.
    Maar ja als je zo vaak in Spanje woont, mis je vaak ook leuke dingen hier in Nederland.
    Heel fijn dat we je weer kunnen volgen. Ik denk dat je het super gaat krijgen, leuke leeftijd van de kinderen ook om voor te zorgen. Meid geniet ervan en denk niet aan ons, hier in de regen.
    dikke kussen Piet en Caral

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kayleigh

Africa is a disease, and once it catches you... you can not be cured. - Bishop David Mwasoata

Actief sinds 26 Sept. 2012
Verslag gelezen: 818
Totaal aantal bezoekers 25850

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 23 Maart 2013

South Africa Adventure

Landen bezocht: